Egyszerű és kreatív ötletek, amivel színesebbé tehetjük otthonunkat és az életünket :)

2012. december 3., hétfő

Fonalfenyő

Egyszerű fenyőfa fonalból. Kétféle technikát próbáltam ki, a víz + keményítő, illetve a víz + cukor párosítást. Nekem a második jobban sikerült, élénkebb zöld lett a fonal, és picit fényesebb is lett.

Hozzávalók:
  • 1 dl víz
  • 5 kanál cukor
  • 100% pamut (hímző) fonal
  • gyöngy
  • folpack
  • kartonpapír (magazincímlap)

Elkészítés:
A kartonpapírból kúpot formálunk (én cellux-al összeragasztottam), majd befedtem folpackkal. Egy kis edényben elkevertem a vizet a cukorral, felforraltam, majd a fonalat beleáztattam és elkezdtem feltekerni a folpackos kúpra. 4-5 óra múlva teljesen megkeményedett, akkor le lehet szedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése